יום שני, 12 בספטמבר 2011

מכון יופי בתל אביב | מכון קוסמטיקה אצל שירלי

למען ההגינות אפתח ואומר שאני מכירה את שירלי כבר הרבה מאוד זמן, היא חברה קרובה ואהובה, אבל לא בשביל כך התכנסנו פה היום.


זמן רב גרתי בחולון ואת כל טיפולי האסטתיקה שלי עברתי אצל הקוסמטיקאית השכונתית. הטיפולים היו משביעי רצון, המקום היה נקי וחשתי שזה מספיק טוב עבורי.

לפני כחודשיים עברתי לתל אביב והחלטתי שהגיע הזמן לבקר את שירלי בעבודה, היא פתחה מכון יופי ברמת אביב ולפי מה ששמעתי היא גם דיי מצליחה שם. כשהגעתי לבקר אני נותרתי עם פה פעור...

מכון יופי בתל אביב


המקום מהממם ביופיו, עם כיסאות טיפול חדשניים ושלוש בנות חמודות שרק מפנקות ומפנקות ומפנקות. מכשיר חדשני לטיפול הסרת שיער לצמיתות שעושה עבודה נאמנה, שיזוף במכונה שתוך 10 דקות מוציאה אותך עם מראה שזוף ורענן  וכמובן, פדיקור מניקור, לקים של essie  ועוד....

דבר נוסף שהיה לי ממש נוח הוא שהמיקום של מכון היופי היה ממש מרכזי, עם חנייה ללקוחות ובאזור מרכזי.

אם יש לכם שאלות נוספות, אתם מוזמנים להגיב פה או להיכנס לשירלי לאתר - www.beauties.co.il

תגובה 1:

  1. אוי מעולה!! רמת אביב הרבה יותר קרוב לי, אבדוק את העניין :)
    תודה על ההמלצה


    איפור כלות

    השבמחק